Vil du bli en del av vår innkjøpsavdeling?
Arbeidsoppgaver:
- Utføre- / følge opp innkjøp i henhold til bedriftens innkjøpsrutiner- og strategier
- Samhandle med nye og eksisterende leverandører
- Gjennomføre leverandørkvalifiseringer og vurderinger
- Kontroll av faktura og tolldeklarasjoner
- Oppdatering av grunndata (priser, produkter, leverandører)
- Innhenting/arkivering av dokumentasjon (sertifikater)
- Arbeide aktivt for forbedring av rutiner og kvalitetssikring
Ønskede kvalifikasjoner:
- Det er ønskelig at du har relevant utdanning/erfaring innen innkjøp, logistikk, eller material- og produksjonsstyring
- Kjennskap til Visma Business/Visma Document Center er en fordel, men ikke noe krav
- Med gode datakunnskaper på brukernivå, gjerne Office 365, Teams, Excel eller lignende og grunnleggende bedriftsøkonomisk forståelse, vil din jobb bli enklere å sette deg inn i.
Vi ser etter deg som:
- Kan jobbe selvstendig og strukturert. Der andre ser begrensninger, ser du muligheter
- Har gode kommunikasjonsferdigheter
- Behersker norsk og engelsk godt, både muntlig og skriftlig
Vi tilbyr
- Et engasjerende og dynamisk arbeidsmiljø med dyktige kollegaer
- Muligheter for faglig utvikling og opplæring
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
------------------------
ARBEIDSSTED: Tromsø
Spørsmål vedrørende stillingen kan rettes til:
TRINE MARI FJELLSTAD
Innkjøp og logistikkleder NOFI Tromsø
e-post:trine@nofi.no
Tlf: +47 909 32 477
------------------------
SØKNADSFRIST
15. Januar 2025